Plaats: Apeldoorn
Uren per week: 36
Startdatum: 05-07-2021
Einddatum: 30-06-2022
Optie op verlenging: Optioneel

Opdrachtomschrijving:

Je initieert, voert uit, bewaakt en levert (multidisciplinaire) projecten op, inclusief het opstellen van de projectdefinitie, en het coördineren van de projectorganisatie. Interne projectmedewerkers en/of derde partijen stuur je inhoudelijk aan. Hierbij ga je uit van een projectplan, zodanig dat de geformuleerde projectdoelstellingen binnen randvoorwaarden van kosten, kwaliteit, tijd, organisatie en communicatie worden gerealiseerd. Je zorgt er samen met de projectteams binnen het cluster voor dat grootschalige en kostbare projecten correct en efficiënt worden uitgevoerd, zodat deze op tijd en binnen het vastgestelde budget opgeleverd worden aan de programmamanager PiV vanuit het oogpunt van de klantreis. Projecten waar je dan aan kunt denken zijn: Webcare, vorm geven aan de Omnichannelstrategie en organiseren van digitale toegangsdienst voor de burger enz.

Competenties:

  • Maatschappelijke oriëntatie
  • Organisatie sensitiviteit
  • Samenwerken
  • Overtuigingskracht
  • Coachen
  • Organisatievermogen
  • Klantgerichtheid
  • Netwerkvaardigheid
  • Resultaatgerichtheid
  • Systeemdenken

Eisen, waar 100% aan moet worden voldaan:

  • Beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Het Curriculum Vitae is opgesteld in het Nederlands
  • Een afgeronde erkende 4-jarige HBO opleiding
  • Minimaal 5 jaar werkervaring met het leiden van realisatieprojecten van initiatie tot project décharge

Wensen:

  • Werkervaring als projectleider in politiek bestuurlijke projecten met publieke zichtbaarheid
  • Werkervaring als projectleider/manager binnen de overheid

Reageer op deze vacature

Volg en like ons.