Plaats: Regio Utrecht
Uren per week: 36
Startdatum: 01-01-2022
Einddatum: 31-12-2022
Optie op verlenging: Optioneel

Opdrachtomschrijving:

Als recordmanager organiseer en verzorg je conform de Archiefwet alle formele aspecten van het digitale informatie- en archiefbeheer van de politie. Daarbij ligt de focus op geautomatiseerde, digitale archivering vanuit de (proces)systemen en applicaties die binnen de politie worden gebruikt.Je vertaalt de wettelijke kaders naar interne procedures en stemt deze af met de eigenaren van de informatie. Ook beheer en vernieuw je de archiefstructuur van de organisatie. Je zorgt verder voor het overbrengen van digitale archieven naar onder andere het Nationaal Archief en je regelt het vernietigen van informatie conform de geldende wet- en regelgeving.

Competenties:

  • Klantgerichtheid
  • Probleemanalyse
  • Overtuigingskracht
  • Leervermogen
  • Initiatief
  • Samenwerken

Eisen, waar 100% aan moet worden voldaan:

  • Beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Het Curriculum Vitae is opgesteld in het Nederlands
  • HBO-diploma in de richting Informatiemanagement of vergelijkbaar
  • Succesvol afgeronde Leergang Aankomend Record Manager

Wensen:

  • Kennis van archivistiek (normen en standaarden, relevante wet- en regelgeving)
  • Kennis van digitale informatie- en archiveringssystemen en van ordenings- en ontsluitingsmethoden en -technieken
  • Kennis van ECM systemen (bij voorkeur Documentum)

Reageer op deze vacature

Volg en like ons.