Plaats: Utrecht
Uren per week: 36
Startdatum: 05-07-2021
Einddatum: 07-01-2022
Optie op verlenging: Ja, 3 x 12 maanden

Opdrachtomschrijving:

Als Service Managers ondersteun je de afdelingen met je expertise, en lever je een bijdrage aan het opstellen van producten voor de afdelingen.
Je actualiseert of stelt Dienstbeschrijvingen / Service Level Agreements op, of helpt hierbij. Je richt periodieke rapportages in. Je gaat helpen bij het uitwerken, inrichten en borgen
van de complexe diensten.
Je maakt regie en governance voor een dienst inzichtelijk. Daarvoor breng je de onderlinge afhankelijkheden tussen business, interne bouwstenen (die JIVC zelf levert) en externe
bouwstenen (die externe leveranciers leveren) in kaart en bewaakt de vastlegging en naleving van de afspraken.

Competenties:

  • Analyseren
  • Samenwerken
  • Omgevingsgericht
  • Communiceren
  • Initiatief

Eisen, waar 100% aan moet worden voldaan:

  • Beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Het Curriculum Vitae is opgesteld in het Nederlands
  • Minimaal 3 jaar ervaring als service manager op het gebied van complexe IV/ICT diensten en services (bestaande uit meerdere bouwstenen geleverd door verschillende leveranciers)
  • Minimaal 3 jaar ervaring met het inrichten van complexe IV/ICT diensten en services (bestaande uit meerdere bouwstenen geleverd door verschillende leveranciers)
  • Minimaal 2 jaar werkervaring met het opstellen en hanteren van service level agreements
  • Minimaal 3 jaar ervaring Service Delivery
  • Minimaal 3 jaar ervaring met IV
  • Minimaal HBO werk- en denkniveau, aangetoond door middel van 3 jaar ervaring in het werkveld van service management in IV/ICT omgeving

Wensen:

  • Ervaring met het uitwerken van rapportage behoefte voor de IV-services en opstellen servicerapportage
  • Werkervaring met het opstellen en het toepassen van service level agreements
  • Ervaring met handelen naar aanleiding van service management rapportages
  • Ervaring met het opstellen en actualiseren service beschrijvingen
  • Ervaring met ITIL processen ervaring met BISL processen
  • Een afgeronde opleiding service management
  • Kennis van regievoering/governance

Reageer op deze vacature

Volg en like ons.