Plaats: Provincie Overijssel
Uren per week: 40
Startdatum: Z.s.m.
Einddatum: Onbepaalde tijd

Opdrachtomschrijving:

De support analist maakt deel uit van het IT infrastructuur team en is werkzaam binnen een lokale eenheid van de organisatie. Deze medewerker rapporteert direct aan de EMEA IT manager. De support analist zal voor zijn werkzaamheden ook andere landen moeten bezoeken waar deze organisatie vestigingen heeft of zal krijgen. De support analist is in staat om gebruikers te trainen op het gebied van systemen en software. De mogelijkheid bestaat dat de medewerker ook projecten gaat draaien binnen in een project team, zowel nationaal als internationaal. Hij of zij zorgt ervoor dat de systemen 24/5 operationeel zijn en handelt accuraat bij calamiteiten.

Competenties:

  • Team player
  • Gemotiveerd
  • Analytisch
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Klantgericht
  • Zelfstandig
  • Flexibel
  • Oplossingsgericht

Eisen, waar 100% aan moet worden voldaan:

  • Minimaal 3 jaar ervaring met Windows server 2008 en 2012
  • Minimaal 3 jaar ervaring met Windows 7 en Windows 10
  • Kennis van en ervaring met SAP
  • Kennis van en ervaring met 1st en 2de lijn netwerk support
  • Kennis van en ervaring met VMware
  • Kennis van en ervaring met label/ barcode printers
  • Kennis van en ervaring met ticketing systemen (bij voorkeur Remedy )
  • Kennis van en ervaring met het oplossen van problemen van hardware en software
  • Kennis van en ervaring met Active Directory
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
  • Bereid tot het draaien van stand-by diensten
  • Bereid tot reizen naar vestigingen in het buitenland

Reageer op deze vacature